Internetowy Klub Filmowy Osób Niewidomych

ikfon.defacto.org.pl
Teraz jest 20 wrz 2019, o 18:40

Strefa czasowa: UTC

Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lut 2019, o 07:06 

Dramat komedia

Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2019, o 07:06 

PostNapisane: 20 lut 2019, o 17:45 

Film: „Cicha noc” (2017 r.), czas trwania: 97 minut

Gatunek: dramat/komedia
Reżyseria: Piotr Domalewski
Scenariusz: Piotr Domalewski
Kostiumy: Katarzyna Lewińska
Scenografia: Radosław Zielonka
Muzyka: Wacław Zimpel
Zdjęcia: Piotr Sobociński Jr.
Występują: Dawid Ogrodnik, Tomasz Ziętek, Arkadiusz Jakubik, Agnieszka Suchora, Maria Dębska
Audiodeskrypcję opracowała : Hanka Chojnacka-Gościniak
Przeczytali: Hanka Chojnacka-Gościniak i Mariusz Pogonowski

Dzień dobry,

Bardzo mi miło powitać wszystkich Państwa. Nazywam się Jakub Kraszewski, jestem studentem drugiego roku na kierunku Wiedza o Filmie i Kulturze Audiowizualnej na Uniwersytecie Gdańskim, od wielu lat pasjonuję się filmem, przez jakiś czas prowadziłem popkulturowego bloga, obecnie pisuję filmowe recenzje na branżowych portalach filmowych.